آسودگی خاطر و رضایت‌مندی مشتریان همواره از اولویت‏‌های شرکت میکا صنعت آسیا بوده است و به همین دلیل این شرکت در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش را در شرایط مناسب و مورد انتظار به دست مشتری برساند. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که ما وظیفه داریم در چارچوب خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه دهیم.

با توجه به کیفیت و گسترش کالای ارائه شده در سایت میکا صنعت آسیا، همه محصولات ما از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف‌کننده میرسد و این محصولات دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و  تا هفت روز امکان مرجوع کردن کالا وجود دارد. اما…

درصورتی که 

  1. سفارش به طور ناقص ارسال شده باشد.
  2. سفارش اشتباه برای مشتری ارسال شود.
  3. اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
  4. اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.

برای بازگشت کالا ابتدا با کارشناسان شرکت تماس بگیرید.کارشناسان ما اطلاعات شما را ثبت خواهند کرد و فرایند مرجوع شددن کالا آغاز میشود. مشتریان عزیز توجه داشته باشند کالاهای مورد نظر را به همراه فاکتور ازطریق پست به آدرس شرکت ارسال کنید(آدرس در سایت درج شده است) و به هر دلیلی که اثبات شود که اشتباه از جانب ما بوده است هزینه ی حمل کالای بازگشتی حداکثر تا ۴۸ ساعت در روز های کاری به شما عودت میگردد.

توجه:هزینه ارسال محصول به شرکت بر عهده ی مشتری میباشد.